NOVICE

IMG_8254

20. Evrazijski forum v Istanbulu

Na povabilo predsednika Maramara Group, dr. Akkan Suverja sem se udeležila 20. Evrazijskega ekonomskega foruma. Z nekdanjimi predsedniki držav, predsedniki vlad, ministri in sedanjimi predsedniki in ministri smo razpravljali o prihodnosti Evrope, in varnostnih vprašanjih  v regiji. Moj nagovor si lahko preberete na spodnji povezavi Govor Europe at the crossboard 20. Eurasian Economic Forum . Več o Evrazijskem ekonomskem forumu pa si lahko preberete na spodnji povezavi: 20. Evrazijski ekonomski forum, Istanbul

Pravica do pitne vode zapisana v Ustavo!

Na predlog Zavezništva, s prvo podpisano mag. Alenko Bratušek, je Državni zbor na svoji 24. redni seji, s 64 glasovi za in nobenim proti, potrdil vpis pravice do pitne vode v Ustavo.

fullsizerender-300x127

Brez vode ni življenja in Slovenija je med državami, ki se lahko pohvali z najboljšo vodo. Zato smo v Zavezništvu že pred dvema letoma pričeli z aktivnostmi za ustavno spremembo tako pomembne dobrine kot je voda. Z vpisom vode v Ustavo, kot univerzalne in temeljne pravice, pravočasno razmišljamo o izzivih za prihodnost, s katerimi se bodo srečevali naši zanamci. Vsem poslankam in poslancem se za dosežen uspeh in podporo iskreno zahvaljujemo.

 

Predlog Zavezništva za spremenjeno besedila člena ustave RS

 

V Ustavi Republike Slovenije V Ustavi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 33/91-I, 42/97, 66/00, 24/03, 69/04, 68/06, 47/13 in 47/13) se 70. člen dopolni tako, da se dodata novi četrti in peti odstavek, ki se glasita:

»Vsakdo ima pravico do pitne vode.

Vodni viri, ki služijo oskrbi prebivalstva s pitno vodo in z vodo za oskrbo gospodinjstev, se izkoriščajo v obliki neprofitne javne službe.«

Zakaj je potrebno pravico do pitne vode zapisati v ustavo?

Prepričani smo, da je pravico do pitne vode nujno zapisati ustavo in hkrati zagotoviti, da bo pitna voda pod enakimi pogoji dostopna vsakomur, kot je to predvideno tudi v predlogu ustavne spremembe. Voda je vir življenja in z vpisom pravice v ustavo skrbimo predvsem za prihodnje generacije.

Sodelovanje

Za spremembo ustave je potrebno soglasje 2/3 poslancev, zato smo predlog s prvopodpisano mag. Alenko Bratušek vložili skupaj s poslanci SD-ja, DeSUS-a in Združene levice.

Strokovna komisija

 Za člane strokovne skupine pravnih strokovnjakov so bili predlagani in imenovani: dr. Franci Grad, dr. Rajko Knez, dr. Marko Kambič, dr. Janez Pogorelec, Martin Ivan Rahten, Maja Štefančič in dr. Lojze Ude.

Njihov predlog besedila za spremembo ustave se glasi:

70.a člen

(pravica do pitne vode)

»Vsakdo ima pravico do pitne vode.

Vodni viri služijo prednostno in trajnostno oskrbi prebivalstva s pitno vodo in z vodo za oskrbo gospodinjstev. Vodni viri, ki služijo oskrbi prebivalstva s pitno vodo in z vodo za oskrbo gospodinjstev,  niso tržno blago.

Oskrbo prebivalstva s pitno vodo in z vodo za oskrbo gospodinjstev zagotavlja država preko neprofitne javne službe, tako da vodne vire za ta namen izkorišča sama neposredno ali izkoriščanje prenese v neposredno opravljanje samoupravnim lokalnim skupnostim.«.

 

foto-spletna-stran

Vrhovno sodišče v komisarski zgodbi pritrdilo Alenki Bratušek

Veseli me, da je namišljena zgodba gospoda Štefaneca končana. Vrhovno sodišče Republike Slovenije je v celoti pritrdilo upravnemu. To pa pomeni, da v komisarski zgodbi ni bil kršen zakon in da ni bilo konflikta interesov. Na strani KPK je bila storjena vrsta napak in kršitev zakona ter ustave, ki jih je ugotovilo že Upravno sodišče. Vrhovno sodišče se strinja s prvostopenjskim, da je Komisija za preprečevanje korupcije s takim ravnanjem kršila procesne pravice iz 22. člena Ustave. S tem postopkom je bila stranki Zavezništvo in meni narejena nepopravljiva moralna in politična škoda. Skrajni čas je, da se Komisija za preprečevanje korupcije prične ukvarjati z bojem proti korupciji in ne s političnimi diskreditacijami.

sodba-vrhovno-sodisce

seja_vlade

OBJAVA MANJKAJOČEGA DELA MAGNETOGRAMA

Vlada RS je objavila magnetogram  seje vlade, na kateri je bil sprejet seznam treh kandidatov za evropskega komisarja. Vendar pa magnetogram ni objavljen v celoti, saj se pomemben del zaradi tehničnih razlogov ni posnel. Minister Roman Jakič je zato 8. avgusta  zahteval dopolnitev magnetograma, ki jo je vlada tudi sprejela in jo objavljam v nadaljevanju. Iz magnetograma je jasno razvidno, da me je na seznam predlagala stranka, sicer ga pa lahko preberete sami.

Manjkajoči del magnetograma

fotka

FARSA KPK SE JE VČERAJ KONČALA!

Akt KPK se odpravi!

V praktično vseh fazah postopka so bile narejene napake, ki pomenijo kršitev zakona in ustave.

Ta sodba je razlog, da g. Štefanec odstopi.

 

  1. Štefanec je na mojem primeru želel zgraditi svoj image predsednika KPK. S slabo popotnico je začel svoje delo in v mojem primeru videl priložnost, da na nekem velikim in odmevnem primeru dokaže svojo uspešnost. Od vsega začetka mojega postopka je to tudi javno kazal. Napake v postopku so se vrstile od samega začetka, do končnega odločanja senata.

Kljub temu, da niti KPK ni govorila o koruptivnem dejanju ali pridobitvi nedovoljenega zasebnega interesa, so mediji vsak dan poročali ravno o tem. V Bruslju sem se morala zagovarjati zaradi svoje domnevne koruptivnosti, domači javnosti sem bila predstavljena, kot najbolj koruptivna oseba v državi.

Komisarska funkcija je politična funkcija – to je dejstvo. Enako, kot je politična funkcija predsednik vlade. Mi lahko kdo razloži zakaj bi bila moja kandidatura za komisarko bolj problematična od moje kandidature za predsednico vlade. Podpisala sem se pod predlog svoje kandidature za predsednico vlade, dogovorila sem se s člani bodoče koalicije da me bodo podprli in na koncu sem tudi sama zase glasovala.  In tako vsi predsedniki vlade pred mano in tudi za mano! Pa KPK tudi trene ne. Zakaj razlika? V obeh primerih gre za politično funkcijo. Zakaj torej razlika? Zato, ker se je gospod Štefanec pod pritiskom javnosti in predvsem medijev, čutil poklicanega uničiti in do konca oblatiti moje ime.

Pa poglejmo sam postopek KPK malo bolj podrobno. 3.9.2014 sem bila na pogovoru na KPK in to zaradi dveh stvari – prva je bila avstralski veleposlanik in druga komisarska zgodba. Na vprašanje ali sem na tem razgovoru kot preiskovana oseba se je odgovor g. Štefaneca glasil: »V tem trenutku nimate statusa preiskovane osebe, ampak imate status predsednice vlade, ki je nekaj na seji odločala tako ali drugače …« 9.9.2014 – po 6 dneh je KPK že sprejel osnutek ugotovitev v mojem primeru, seveda samo za to zadevo, čeprav sem bila na razgovoru za dve zadevi. 8.10.2014 sem na KPK posredovala več kot 60 strani svojih pripomb in ugotovitev, skupaj z več pravnimi mnenji in KPK je že naslednji dan dopoldan sklical dopisno sejo senata KPK, ki je trajal 2 uri in 20 minut in sprejel dokončno odločitev.

Od mojega razgovora na KPK do končne odločitve KPK v zadevi »komisarska zgodba« je preteklo 36 dni, drug primer iz mojega razgovora (avstralski veleposlanik) je bil končan po letu in treh mesecih, pa še o tem sem bila obveščena samo iz medijev.  Mi zna kdo razložiti zakaj takšna razlika? Zato ker je bilo potrebno vplivati na postopek v Bruslju!

  1. marca 2016 bo preteklo leto dni od hišne preiskave pri meni doma, v Državnem zboru in na sedežu stranke. 50 policistov se je tisti dan ukvarjalo s kaznivim dejanjem za katerega je zagrožena kazen zapora do enega leta. Ne gre za oškodovanje davkoplačevalskega denarja, ne gre za oškodovanje premoženja, šlo naj bi za NEpremoženjsko korist!!! Kljub temu, da so na policiji – NPU že ob hišni preiskavi razlagali da imajo več kot dovolj dokazov za kazenski pregon, se do danes ni zgodilo nič. POP TV je sicer zgodaj jeseni poročal da naj bi zadeva že bila posredovana na sodišče, pa je bila to seveda neresnica. Ta neresnica je bila lansirana v javnost ob začetku našega sodelovanja z g. Dobovškom. Ne slučajno.

Od 11. Marca 2015 do danes se v tej zadevi ni zgodilo nič. In to za kaznivo dejanje kjer ne gre za krajo javnega denarja, kjer ne gre za oškodovanje državnega premoženja ali kakršno koli drugo premoženjsko korist, naši organi potrebujejo več let da stvari zaključijo. Kako bodo ti organi preiskali kazniva dejanja več milijonskega oškodovanja, več 100 milijonskega oškodovanja, če niti tako enostavnega ne morejo zaključiti v enem letu.

Tudi s potrdili dokazujem, da nisem bila nikoli kaznovana, da nisem v nobenem kazenskem postopku, da tudi prometnih prekrškov ne delam, saj nimam niti ene kazenske točke.

Mogoče bi bilo prav, da tudi ostal funkcionarji vlade in poslanci pokažejo ta potrdila. Bo zanimivo videti kdo jih ne more zagotoviti.

Sodba v imenu ljudstva

 

61412467

VABILO

Spoštovani.

Vljudno vas vabimo na novinarsko konferenco mag. Alenke Bratušek z zvezi z odločbo Komisije za preprečevanje korupcije v primeru “Postopek predlaganja in imenovanja kandidatov za člana Evropske komisije”.

Novinarska konferenca bo v petek, 12. februarja 2016, ob 11. uri na sedežu Zavezništva AB (Štefanova 5, 3. nadstropje, Ljubljana).

Vljudno vabljeni.